See Think Do Care vs Keyword intents
Het veelgebruikte See Think Do Care heeft overlap met de Keyword intents van Google. Beide modellen zijn krachtig maar voeg je ze samen, dan ontstaan er kansen@
Jouw website beter vindbaar
Het veelgebruikte See Think Do Care heeft overlap met de Keyword intents van Google. Beide modellen zijn krachtig maar voeg je ze samen, dan ontstaan er kansen@
Voor het eerst heeft Google een Core-update aangekondigd: De Page Experience update. In deze update, die medio 2021 plaats zal vinden, komt de gebruikerservaring nog meer centraal te staan.
Er zijn zo veel SEO-tools beschikbaar dat het moeilijk kiezen is welke je nu het beste kunt gebruiken om je website te optimaliseren. Hier tref je mijn favoriete SEO-tools, waarbij ik focus op de tools die gratis, betaalbaar of toch echt de moeite waard zijn.
De BERT update van Google is gericht op het nog beter begrijpen van de zoekintentie. Groot effect maar misschien toch niet zo groot. Schrijf je al voor je bezoekers, dan zit je goed
Google Search Console is uitgebreid met speed-reports. Eindelijk zijn alle kritieke techniek elementen netjes binnen deze dashboard-tool terug te vinden.
Chrome gaat ‘mixed content’ blokkeren en dat gaat enorme UX-problemen geven. Slechte UX = slechte vindbaarheid dus zorg dat je dit op tijd verholpen hebt!
Als meerdere pagina’s met elkaar concurreren heb je last van keyword kannibalisatie. Ik leg je hier uit wat keyword kannibalisatie is, hoe je het kan vinden én wat je er aan kunt doen.
Google Analytics Qualified Individual (GAIQ). Vandaag deed ik het assessment opnieuw en met een score van 97% heb ik deze certificering voor weer een jaar binnen 🙂
AMP en PWA. Beiden zijn hot en je komt ze steeds vaker tegen als het over SEO gaat. Maar wat is het nu eigenlijk en wat zijn de verschillen? In deze blog leg ik het je uit.
Google wordt kritischer met het tonen van review en rating-snippets. Wanneer je de reviews in eigen beheer hebt, dan kun je te makkelijk manipuleren..